به منظور حمایت خانواده محور از دانش آموزان مستعد تحصیل کم برخوردار در شهرستان کوهدشت؛ سفر کارشناسان کانون خدمت به این شهرستان برای دیدار با مسئولین آموزش و پرورش مناطق شهرستان و برگزاری اولین کارگاه آموزشی مادران دانش آموز بورسیه تحصیلی صورت گرفت:

مسئولان کانون خدمت با همراهی آقای فضل الله تیموری مدیر شعبه شهرستان کوهدشت که در سفر ۳ روزه به تاریخ ۶ و ۷ و ۸  اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ انجام شد به تبادل نظر پیرامون جذب دانش آموزان با استعداد و کم برخوردار پرداختند.

به گزارش روابط عمومی کانون خدمت، دیدار و گفتگو با رئيس آموزش و پرورش بخش های “کوهنانی” آقای آدینه‌وند، “طرهان” آقای ‌کاظمی، “رومشکان” آقای محمد سوری و بخشدار  “سه گنبد” آقای علی صلاحی در باره نحوه فعالیت موسسه صورت گرفت و تشریح شاخص های حمایت از دانش آموزان مستعد تحصیل، یکی از برنامه های سفر مسئولان کانون به کوهدشت بود.

دیدار با آقای کامبیز کاظمی

رئیس آموزش و پرورش یخش طرهان

 ************

دیدار با آقای علی صلاحی

بخشدار سه گنبد

************

 

دیدار با اقای محمد سوری

رئیس آموزش و پرورش رومشکان

************

بنابر همین گزارش در این سفر اولین کارگاه آموزشی با موضوع “نحوه برخورد با فرزندان قبل از امتحانات” با حضور ۲۵ نفر از مادران دانش آموزان بورسیه تحصیلی کانون خدمت در محل دبیرستان پسرانه شاهد شهرستان  کوهدشت برگزار شد.

 

 

خانم زهرا منسوخی کارشناس واحد مددکاری اجتماعی کانون خدمت نسبت به ارائه توضیحاتی پیرامون معضل “اضطراب امتحان” در میان دانش آموزان پرداخت و راهکار کنترل و رفع این مشکل را برای مادران دانش آموزان، تشریح کرد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا