ماموریت ۵ روزه مسئولین کانون خدمت بمنظور بازدید از منازل دانش آموزان و دانشجویان بورسیه ی تحصیلی موسسه

رئیس هیئت مدیره به همراه مسئول دفتر و کارشناسان آموزش و مددکاری اجتماعی کانون خدمت در تاریخ     ۱۲/اسفند/۱۴۰۲، جهت بررسی و سرکشی به منازل  دانش‌آموزان و دانشجویان بورسیه ی تحصیلی  مورد نظر  عازم سفر به استان های لرستان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و فارس شدند. بنا به گزارش روابط عمومی کانون خدمت بازدید ها به شرح ذیل انجام پذیرفت.

روز اول: استان لرستان (۱۴۰۲/۱۲/۱۲):

بازدید از منازل ۳ نفر از دانشجویان رشته ی  پزشکی بورسیه ی موسسه در شهرستان های نورآباد و کوهدشت و دیدار با مدیر مدرسه دخترانه فرزانگان کوهدشت سرکار خانم عیسی پور به منظور بررسی ملزومات مورد نیاز برای راه اندازی و تجهیز سالن مطالعه مدرسه فوق.

روز دوم:استان خوزستان (۱۴۰۲/۱۲/۱۳):

کارشناسان موسسه با حضور در منزل یکی از دانشجویان پزشکی بورسیه ساکن شهر اهواز، در مورد کاهش مسائل و مشکلات ایشان تصمیمات لازم را اتخاذ نمودند.

روز سوم: استان کهگیلویه و بویر احمد (۱۴۰۲/۱۲/۱۴):

طبق گزارش روابط عمومی کانون خدمت روز سوم سفر با بازدید از منازل یک دانش اموز و ۲ نفر از دانشجویان رشته ی پزشکی بورسیه ی موسسه در شهرستان لنده آغاز شد. در این بازدید ها مسائل این عزیزان از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت و نسبت به رفع مشکلات ایشان تصمیم گیری شد. همچنین کارشناسان موسسه در دیدار جداگانه با سرکار خانم کرمی نژاد مدیر شعبه ی کانون خدمت در شهرستان لنده و مدیر مدرسه ی دخترانه حجاب آن شهرستان در خصوص نحوه ی جذب دانش آموزان واجد شرایط  گفتگو و تبادل نظر به عمل آوردند سپس برای ادامه ی ماموریت خود عازم استان فارس شدند.

روز چهارم: استان فارس (۱۴۰۲/۱۲/۱۵):

در این روز کارشناسان کانون خدمت به شهر یاسوج سفر کرده و با دانشجوی رشته پزشکی بورسیه موسسه در منزل ایشان ملاقات و در مورد چالش های پیش روی و نیازهای تحصیلی ایشان گفتگو کردند

روز پنجم: استان فارس (۱۴۰۲/۱۲/۱۶):

دیدار با خانواده دانشجوی رشته پزشکی بورسیه موسسه در روستای رحمت آباد شهرستان اقلید و سپس حرکت به سمت شهر شیراز و ملاقات با خود دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در مورد دغدغه ها و بخصوص مشکلات زندگی در روستای محروم و نداشتن درآمد کافی برای ادامه تحصیل گفتگو شد. دیدار بعدی ملاقات کارشناسان با دانشجوی رشته پزشکی بورسیه موسسه و خانواده ایشان در روستای جزه ی شهرستان خفر از توابع شهر شیراز انجام پذیرفت و دانشجو مفصل در مورد مسیر پر فراز و نشیبی که تا امروز برای این موفقیت کسب کرده بودند صحبت کرد و سپس گروه با برگشت به شهر شیراز و زیارت آرامگاه حافظ در ضیافت شام که به افتخار دانشجو برگزار شده بود شرکت کردند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا